Οι επισκέπτες δημιουργούν τις πρώτες εντυπώσεις για την ιστοσελίδα σας μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Όταν ένας χρήστης φτάνει στην αρχική σελίδα του site σας, θα αποφασίσει σχεδόν αμέσως αν σας θεωρεί ή όχι αξιόπιστους. Σύμφωνα με την Blue Corona (βραβευμένη εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ που εδρεύει στις ΗΠΑ), το 48% των ανθρώπων ανέφερε τη σχεδίαση (design) ενός δικτυακού τόπου ως τον κύριο παράγοντα που διαμορφώνει τη γνώμη τους για την αξιοπιστία μιας επιχείρησης.

Υπάρχουν κι άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε μια ιστοσελίδα που καθορίζουν την αξιοπιστία σας ως επαγγελματία ή επιχείρηση. Κάποιοι από αυτούς, τους οποίους πολλοί δεν τους λαμβάνουν σοβαρά υπόψη επειδή απαιτούν κόπο, χρόνο και μέθοδο ενώ έχουν πρωταρχική σημασία, είναι η συνάφεια και η δομή του περιεχομένου, η αποτύπωση της εταιρικής ταυτότητας στο εικαστικό, το μήνυμα (messaging) που θέλετε να περάσετε στο κοινό σας, τα social proof (σχόλια πελατών, κριτικές, αξιολογήσεις, διακρίσεις) κ.α.

Είναι επιλογή σας λοιπόν αν θέλετε να κατασκευάσετε την ιστοσελίδα μόνοι σας, να χρησιμοποιήσετε ένα έτοιμο πρότυπο ή να προσλάβετε έναν σχεδιαστή ιστοσελίδων. Εμείς πάντως σας συνιστούμε σε όλες τις περιπτώσεις να δώσετε μεγάλη σημασία στο design του site σας καθώς και σε όλους τους παράγοντες που αναφέραμε παραπάνω, αν θέλετε να σας κρίνουν ως αξιόπιστους οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας.

Πηγή: Blue Corona (άρθρο: 20+ WEB DESIGN STATISTICS SMALL BUSINESS OWNERS SHOULD KNOW)

Share