Τι έγραψε η LIFO για το κατάστημα OpticCulture

Όλα ξεκίνησαν πριν από περίπου δύο χρόνια, όταν ο Γιώργος και η Χρύσα, κολλητοί από την εποχή που ήταν φοιτητές Οπτικής και Οπτομετρίας στο ΑΤΕΙ Αθήνας, έχοντας κουραστεί από τα κλασικά καταστήματα οπτικών όπου εργάζονταν, αποφάσισαν να ανοίξουν ένα οπτικοπωλείο διαφορετικό απ’ όσα έχουμε συνηθίσει, και τα κατάφεραν.

Δημιούργησαν έναν ιδιαίτερο και προσεγμένο χώρο με minimal design και πινελιές από τη street κουλτούρα, στους τοίχους του οποίου θα βρεις έργα διάσημων καλλιτεχνών όπως οι WD, OutOfTape, Loaf, Nikko Hurtado και Peter Aurish.

Πέρα από την ιδιαίτερη αισθητική του, όμως, το Optic Culture ξεχωρίζει κυρίως για τους πραγματικά ιδιαίτερους σκελετούς γυαλιών που προσφέρει. Στις προθήκες του θα βρεις σκελετούς independent brands απ’ όλο τον κόσμο, ενώ σχεδόν όλοι οι σκελετοί υπάρχουν από μία φορά μόνο, εξασφαλίζοντας ότι αυτό που θα διαλέξεις θα είναι πραγματικά μοναδικό.

Extra Tip: Στο Optic Culture θα βρεις σε αποκλειστικότητα για την Ελλάδα τα metronome eyewear, χειροποίητα γυαλιά από την Ιαπωνία, ενώ σύντομα θα εμπλουτίσουν τη συλλογή τους και με τα wilde sunglasses, υπέροχα χειροποίητα γυαλιά από τη Βαρκελώνη.

Απευθύνθηκαν στην Webstation για eshop

Όταν ο Γιώργος και η Χρύσα απευθύνθηκαν σε μας για τη δημιουργία του ηλεκτρονικού τους καταστήματος, γνωρίζανε ακριβώς τι θέλουν και πως το θέλουν. Όλα συνοψίζονταν στις λέξεις άσπρο, μαύρο, minimal, μοντέρνο, εύκολο, γρήγορο. Συνεργαστήκαμε μαζί τους σε κάθε στάδιο των εργασιών ώστε να προκύψει ένα αποτέλεσμα αντάξιο των προσδοκιών τους και πιο σημαντικό …της κουλτούρας τους. Επισκεφθείτε το ηλεκτρονικό κατάστημα opticculture.com εδώ.

Share