Πριν αποφασίσεις με ποιον επαγγελματία θα συνεργαστείς για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη της ιστοσελίδας σου, θα πρέπει να λάβεις υπόψη και τα παρακάτω κριτήρια.

  1. Ο επαγγελματίας διαθέτει ιστοσελίδα;
  2. Η ιστοσελίδα του επαγγελματία είναι σε λειτουργία ή υπάρχει μήνυμα πως είναι υπό κατασκευή;
  3. Η ιστοσελίδα και τα περιεχόμενο του επαγγελματία σου εμπνέουν εμπιστοσύνη;
  4. Επισκέφθηκες τα έργα που προβάλει ο επαγγελματίας στην ιστοσελίδα του;

Ας ξεκινήσουμε

Σημείο 1.
Αν ο ίδιος ο επαγγελματίας δε διαθέτει ιστοσελίδα, σημαίνει πως δεν τη θεωρεί απαραίτητη. Δηλαδή, την υπηρεσία που «πουλάει» δεν την αγοράζει για τον εαυτό του. Ένας τέτοιος επαγγελματίας πιστεύεις πως θα σου σχεδιάσει μια ιστοσελίδα που θα φέρει τα αποτελέσματα που θέλεις;

Σημείο 2.
Πως είναι δυνατόν η ιστοσελίδα ενός επαγγελματία του χώρου να είναι υπό κατασκευή για παραπάνω από 1 μήνα, 2 μήνες, 6 μήνες, 1 χρόνο και ακόμη να παραμένει υπό κατασκευή; Θεωρείς πως αυτός ο επαγγελματίας έχει την εμπειρία να δημιουργήσει τη δική σου ιστοσελίδα; Πιστεύεις πως θα είναι συνεπής στα χρονοδιαγράμματα που θέλεις; Μπορείς να τον εμπιστευτείς ότι αντιλαμβάνεται ή γνωρίζει πώς μια ιστοσελίδα μπορεί να επιτύχει στόχους και στρατηγικές επικοινωνίας;

Σημείο 3.
Όταν επισκεφτείς την ιστοσελίδα ενός επαγγελματία και από πουθενά, ούτε μέσα από τα έργα του, ούτε από σχόλια πελατών, ούτε από την εμφάνιση της ίδιας του της ιστοσελίδας, δεν μπορείς να επαληθεύσεις όσα δηλώνει και όσα υπόσχεται τότε πρέπει να αναρρωτηθείς αν μπορείς να τον εμπιστευτείς.

Σημείο 4.
Τα έργα που προβάλει ο επαγγελματίας στην ιστοσελίδα του τα επισκέφθηκες για να τα δεις live; Να δεις την ταχύτητά τους, να δεις το πραγματικό εικαστικό αποτέλεσμα και όχι ένα απόσπασμα από print screen, να δεις πως είναι όλες οι σελίδες και όχι μόνο η αρχική; Αν μόνο 1 από τα 10 site που επισκέφθηκες και τα οποία προβάλει ως έργα σου αρέσει, αν και τα 10 αυτά site είναι αργά, αν μοιάζουν μεταξύ τους τότε μπορείς να πιστέψεις πως αυτός ο επαγγελματίας είναι ο κατάλληλος συνεργάτης για σένα;

Και όμως…

Όλα τα παραπάνω, όχι μόνο είναι πραγματικές περιπτώσεις επαγγελματιών, αλλά σε αρκετές πόλεις της Ελλάδος αποτελούν τη συντριπτική πλειοψηφία του χώρου. Το χειρότερο είναι πως τις περισσότερες φορές χρεώνουν τα ίδια, αν όχι περισσότερα, με άξιους συναδέλφους μου που δημιουργούν έργα υψηλής αισθητικής με θετικά παραγόμενα αποτελέσματα.

Γιατί όμως έχουν πελάτες όσοι δεν πληρούν τα παραπάνω  κριτήρια;

Μα πολύ απλά διότι οι πελάτες αυτοί δεν έκαναν την απαραίτητη έρευνα αγοράς λαμβάνοντας υπόψη τους τα παραπάνω  – μεταξύ άλλων –  όταν απλά εμπιστεύθηκαν τρίτα πρόσωπα, άσχετα με το αντικείμενο και χωρίς ιδία άποψη, οι οποίοι τυχαίνει να έχουν έναν άλλο φίλο που έκανε το site του σε κάποιον.

Συμπέρασμα

Πριν επιλέξετε τον επαγγελματία που θα αναλάβει το σχεδιασμό και την ανάπτυξη της ιστοσελίδας σας, μια επιλογή η οποία θα αποτελεί επένδυση για σας, ΠΡΩΤΑ επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του.

Share